دسته‌بندی نشده

روغن موتور مناسب بنز

روغن موتور مناسب برای مرسدس بنز

بسیاری از شما از ما سوال کرده اید که روغن موتور مناسب برای مرسدس بنز چه روغن موتوری است. همانطور که همیشه گفته ایم بهترین روغن موتور برای هر خودرویی روغن موتور اورجینال همان برند است. اما این حساسیت بیشتر ما بین ایرانی ها ملموس است چرا که در خارج از ایران صاحبان خودرو ها بدون حساسیت از تمامی برند هایی که مورد تایید کمپانی خودرو ساز خود است استقبال می کنند. همانطور که میدانید استاندارد های جهانی زیاد و معتبری وجود دارد که نشان دهنده عملکرد بالای روغن موتور است. روغن موتور بنز نیز از این موضوع جدا نیست. این به این معنا است که روغن موتور مناسب مرسدس بنز تنها روغن موتور خود آن خودرو نیست. در دفترچه راهنمای مرسدس بنز و سایت رسمی این کمپانی نیز انواع روغن موتور هایی که برای این خودرو مناسب است نام برده شده است. اما همانطور که همیشه گفته ایم روغن موتور اورجینال مرسدس بنز همیشه بهترین انتخاب و گزینه ما برای خودرو بنز است، اما این به این معنا نیست که دیگر روغن موتور های خارجی خوب مثل موبیل وان و روغن موتور بی ام و برای مرسدس بنز مورد استفاده قرار نمی گیرد و مناسب نیستند.

روغن موتور بنز اورجینال

خرید روغن موتور بنز

انواع روغن موتور برای بنز

روغن موتور موبیل وان: این روغن موتور که ساخت کشور آمریکا است یکی از انواع بهترین روغن موتور برای بنز می باشد. روغن موتور موبیل وان حتی در دمای سرد زمستان روانکاری خوبی دارد. گرانوی این روغن موتور 0W-40  است. سطح کیفیت روغن موتور موبیل وان در شاخص API بسیار بالا است که با نماد CF نمایش داده می شود. روغن موتور موبیل وان یک روغن موتور 4 فصل است. این روغن موتور برای خودرو های بنز، بی ام و، پورشه، فولکس واگن مورد استفاده قرار می گیرد.

روغن موتور بی ام و: این روغن موتور که ساخته شده توسط شرکت بی ام و می باشد یک روغن موتور عالی برای بنز است. این روغن موتور با بهبود عملکرد ویسکوزیته موجب کاهش مصرف سوخت می شود. این یکی از مهم ترین ویژگی های روغن موتور بنز است. این روغن موتور تجربه یک استارت عالی در دمای پایین را برای شما به ارمغان می آورد و از موتور شما مراقبت می نماید.

روغن موتور آئودی: این روغن موتور نیز یکی از بهترین انواع روغن موتور در دنیا است اما از آنجایی که قیثمت خیلی بالایی دارد برای استفاده در خودرو های مرسدس بنز توصیه نمی شود.

انواع روغن موتور بنز اورجینال

انواع روغن موتور بنز

بهترین روغن گیربکس برای بنز

روغن گیربکس اورجینال بنز بی شک بهترین انتخاب است. هانطور که میدانید دمای بالا موتور و محیط اطراف آن می تواند موجب تضعیف گیربکس خودرو شود. اما زمانی که شما از روغن گیربکس اورجینال مرسدس بنز استفاده کنید بی شک خودرو خود را در برابر دمای بالا ایمن می نمایید. این به این معنا است که خودرو شما با استفاده از روغن گیربکس بنز به خوبی از پس دمای بالای موتور بر می آید. تعویض به موقع روغن گیربکس بسیار با اهمیت است. تعویض به موقع موجب کاهش صدا و عملکرد بهتر موتور می شود. از طرفی دیگر تعویض بی موقع روغن موتور موجی کاهش عملکرد موتور و حتی آسیب رسانی به موتور خودرو می شود. زمان تعویض روغن گیربکس بنز به خودرو شما و مقدار کیلومتر های پیموده شده بستگی دارد.

خرید روغن گیربکس بنز

روغن گیربکس بنز

روغن هیدرولیک بنز

روغن هیدرولیک بنز دارای تاییدیه MB 345 از خود کمپانی مرسدس است. روغن هیدرولیک بنز برای سیستم فرمان انواع مدل های مرسدس بنز طراحی و تولید شده است. این خودرو ها شامل خودرو های سواری بنز می شود. این روغن هیدرولیک از سیستم فرمان هیدرولیک بنز شما محافظت می کند. این روغن موتور دقیقا همان روغن موتوری است که در زمان خرید خودرو بنز در آن ریخته می شود. لازم به ذکر است تمامی لوازم یدکی و مصرفی که توسط شرکت قیهی کار وارد می شود اورجینال است.

خرید لوازم یدکی بنز

خرید لوازم یدکی بنز از شرکت فقیهی کار موجب می شود شما قطعه اصل را ارزان خریداری نمایید. دفتر اصلی ما در بندر لنگه است اما این شرکت در تهران، شیراز و دیگر شهر های ایران دارای نمایندگی رسمی می باشد. زمان خرید لوازم یدکی بنز قبل از خرید پیشنهاد می شود با مشاوران ما تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. مشاوران متخصص ما 24 ساعته پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

خرید روغن هیدرولیک بنز

روغن هیدرولیک بنز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *